LIVRARE
Produsele MI-HA.RO, sunt livrate national prin curierat rapid ( GLS ).
Perioada standard ( medie ) de livrare este cuprinsa intre 1-3 zile lucratoare la produsele din stoc si pana la 30 de zile lucratoare la produsele ce nu sunt pe stoc, la care se adauga transportul ( 1-3 zile lucratoare ). Aceasta poate fi consultata in sectiunea descriere/detalii a fiecarui produs in parte.
De sărbători, în perioadele de reduceri, fenomene meteo extreme, calamitati, situatii exceptionale, termenul de livrare se poate prelungi independent de noi.
Orar livrare
Prin curierat, comenzile onorate de curier vor fi livrate de Luni până Vineri între orele 9:00-18:00 la adresa menționată în comandă. La cerere, curierul poate face livrări și Sâmbăta. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată plasat produsul în responsabilitatea firmei de curierat, MI-HA.RO nu își asumă întârzierile ce pot interveni pe parcurs.
Costuri
Pentru livrările efectuate pe teritoriul României, costul transportului este 15 lei, prin curier rapid (GLS).
Primirea coletului
Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate.
Retur
QUANTUM BEAUTY S.R.L. va întreprinde toate acțiunile necesare pentru a se asigura că tu ești mulțumită de produsele comandate. Cu toate acestea, Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță cu invocarea unui motiv intemeiat, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau în cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Produsele se pot returna doar daca nu corespund comenzii plasate. Pentru produsele cu defect se vor prezenta fotografii care vor demonstra defectul chiar inainte de returnarea produselor. Dupa o analiza corecta, cererea de retur poate fi aprobata sau respinsa.
Produsele se pot schimba daca nu corespund comenzii plasate. In cazul in care clientul se razgandeste in privinta comenzii, produsul poate fi schimbat si nu returnat.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 34/2014 , pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014.
Astfel, cheltuielile de expediere sau re-expediere a unui retur sau schimb de produs vor fi suportate de către client.
Atenție! Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c)- produsele personalizate, realizate la comandă după specificații dvs. nu se pot returna!
Procedura de Returnare
În cazul în care dorești să returnezi/schimbi un produs trebuie să ne comunici explicit această intenție, în termen de 14 zile de la recepția produsului,pe email la adresa office@mi‑ha.ro.
După analizarea solicitării tale, îți vom confirma detaliile soluționării returului.
Motive și Condiții de Returnare
Dacă coletul este sever deteriorat, produsele au fost livrate greșit, produsele au defecte de fabricație, puteți solicita un retur sau schimb de produs. Vă rugăm să respectați urmatoarele condiții de returnare a produselor:
În eventualitatea în care produsele au fost livrate greșit sau prezintă defecte de fabricație, MI-HA.RO își asumă răspunderea achitării taxelor de transport aferente unui retur sau schimb de produs.
Restituirea Contravalorii Produselor
În cazul solutionarii unui retur, restituirea banilor se va face doar după îndeplinirea condițiilor de mai sus, iar produsele au ajuns în fabrică și au fost verificate. După recepționarea și verificarea lor, MI-HA.RO va restitui banii dvs. în termen de maxim 10 zile lucrătoare și veți fi anunțat/ă când se va efectua plata.
Vă rugăm aveți în vedere faptul că MI-HA.RO nu va returna sumele aferente taxelor de livrare, comisioanele bancare, diferențele de curs valutar în cazul plăților în valută sau alte taxe, ci doar contravaloarea produselor.
Banii vor fi returnați exclusiv prin card sau bancă, nu sunt operate plăți în numerar. De asemenea, în termenul de 10 zile lucrătoare nu este inclusă perioada de procesare a tranzacției, care diferă în funcție de furnizorul dvs. de servicii bancare.